Jak usługa self storage może zmienić życie przedsiębiorcy

Założenie własnej działalności gospodarczej to dla wielu z nas prawdziwe spełnienie marzeń, nawet jeśli mamy w perspektywie wiele obowiązków, których dopełnienie jest niezbędne, by zapewnić swojemu przedsiębiorstwu dobry start. Jednym z pierwszych kroków bywa niejednokrotnie organizacja domowego biura, szczególnie jeśli firmą zarządzamy na własną rękę. Warto zatem zadbać o odpowiednią ilość przestrzeni, co przełoży się na lepszą organizację. Odpowiedzią na te potrzeby może być usługa self storage.

Spis Treści

Self Storage – co to właściwie jest?

Jeszcze do niedawna samo wyrażenie „self storage” stanowiło nieodgadnioną tajemnicę i niewiele osób tak naprawdę wiedziało, co się za nim kryje. Obecnie, gdy ta usługa zyskuje coraz większą popularność ze względu na rosnącą liczbę zadowolonych klientów, coraz więcej Polaków przekonuje się o tym, jak wiele zalet niesie takie rozwiązanie.

Self Storage to nic innego, jak boksy samoobsługowe na wynajem, które służą do przechowywania różnorodnych przedmiotów. Możemy umieścić w nich meble, sprzęty elektroniczne, ubrania, dokumenty czy sezonowe ozdoby. Jest to zresztą jedna z najważniejszych korzyści, ponieważ możliwość niemal dowolnego zagospodarowania zdobytej w ten sposób przestrzeni daje ogromne możliwości. Tym samym z usług typu self storage korzystają nie tylko klienci indywidualni, ale także przedsiębiorcy, którzy mogą zapewnić sobie wówczas przedłużenie biura lub też magazyn dla składowanych towarów.

W Polsce boks samoobsługowy możemy wynająć m.in. za pośrednictwem firmy Less Mess Storage. Mieszkańcy Krakowa i okolic mogą je znaleźć przy ulicy Willowej 99 oraz pod adresem Kryspinów 483 (lotnisko Kraków-Balice): https://www.lessmess.storage/self-storage-krakow/.

Firmowy boks samoobsługowy – dlaczego może być potrzebny?

Pomieszczenia samoobsługowe na wynajem mogą stać się dla wielu przedsiębiorców prawdziwym wsparciem w trakcie organizowania działalności. Na początku prowadzenia firmy znaczna część osób decyduje się na zarządzanie swoim biznesem bezpośrednio z domowego zacisza. Aranżacja kącika biurowego bywa utrudniona, zwłaszcza gdy dysponujemy niewielkim mieszkaniem, a same dokumenty czy też potrzebne akcesoria zajmują wiele miejsca.

Wszystkie te rzeczy można bez większych przeszkód umieścić w boksie samoobsługowym. Cały proces jest niezwykle prosty i komfortowy, ponieważ pomieszczenie – jeżeli korzystamy z usług firmy Less Mess Storage – możemy wybrać przez internet. Obiekt jest na dodatek czynny całodobowo, niezależnie od dnia tygodnia, wobec czego zawsze będzie dostęp do wszelkich składowanych przedmiotów. Przechowalnia może nam posłużyć chociażby za magazyn towarów, jeżeli otworzyliśmy swój sklep internetowy i potrzebujemy wygodnego centrum do zarządzania przesyłkami.

Ponadto w Less Mess Storage możemy liczyć na systemy bezpieczeństwa, na które składa się m.in. monitoring działający 24 godziny na dobę oraz nowoczesy system kontroli dostępu. Nie trzeba się też martwić o odpowiednie warunki do przechowywania, ponieważ wewnątrz pomieszczeń jest utrzymywana optymalna temperatura i jakość powietrza. Tym samym można być pewnym, że biurowe wyposażenie będzie bezpieczne.