Salesforce

Oprogramowanie dla biznesu pozwala współczesnym przedsiębiorstwom wznosić się na wyższy poziom. Automatyzacja procesów, dostęp do informacji, bezpieczeństwo danych to tylko niektóre z jego zalet. Dobrym przykładem możliwości oprogramowania jest Platforma Salesforce.

Spis Treści

Oprogramowanie CRM nr 1 na świecie

Salesforce to innowacyjna i doskonale wpisująca się w potrzeby przedsiębiorstw o zróżnicowanym profilu platforma CRM. Obecnie stanowi najczęstszy wybór wśród oprogramowania tego typu na całym świecie. Pozwala doskonale zarządzać procesami wewnątrz przedsiębiorstwa, przede wszystkim relacjami z klientem, sprzedażą i marketingiem. Dotychczasowi użytkownicy oprogramowania notują wzrost satysfakcji klienta średnio na poziomie 45%, wzrost efektywności sprzedaży wynoszący średnio 34%, a także wzrost zaangażowania pracowników na poziomie 48%. Dzięki temu Salesforce zajmuje pozycję zdecydowanego globalnego lidera, a popularność i renoma  oprogramowania na rynku wciąż rosną.

Wdrożenie, utrzymanie i rozwój platformy

Zarządzanie platformą polega na jej skutecznym modyfikowaniu i rozszerzaniu o pojawiające się innowacje, także w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby biznesowe przedsiębiorstwa. Użytkownicy mogą korzystać z systematycznie dodawanych do biblioteki rozszerzeń i dodatkowych funkcjonalności. Wszystko rozpoczyna się od przemyślanego wdrożenia platformy, które może odbyć się prawie natychmiast w oparciu o gotowe narzędzia lub w modelu implementacji szytej na miarę. Partner wdrożeniowy powinien odpowiadać także za utrzymanie i rozwój platformy, aby maksymalizować wynikające z jej używania zyski. Na polskim rynku zapewnia to firma Craftware (https://craftware.pl/) – platynowy partner Salesforce.

Managed Service – stałe wsparcie ekspertów

Jedną z ciekawszych usług dostępnych w ramach utrzymania platformy jest Managed Service. Więcej na jej temat można przeczytać pod adresem: http://craftware.pl/dla-it/rozwiazania-dla-it/utrzymanie-i-rozwoj-salesforce/managed-services

Managed Service polega na stałym wsparciu ekspertów odpowiedzialnych za rozwój oprogramowania i dystrybucję wiedzy związanej z jego możliwościami. Usługa obejmuje monitorowanie, raportowanie, utrzymanie i wszelkie inne formy wsparcia służące temu, by maksymalizować korzyści biznesowe płynące z wdrożenia Salesforce.